четвртак, 20. април 2017.

2016та у огледалу

У току 2016. године десиле су се три битне ствари у мом хоби животу:
1. Набавио сам ер-браш и почео да фарбам с њим
2. Обезбедио сам себи услове да играм игре са минијатурама код куће
3. Био сам на сајму Игара у Есену

Ер-браш

У марту месецу купио сам кинеску копију Баџера. Пошто сам имао претходно искуство са неким старим "русом", није ми било тешко да се привикнем на рад са ер-брашом.
Са резултатом, што се тиче квалитета сам задовољан, а што се тиче квантитета - апсолутно сам одушевљен. Захваљујући ер-брашу, у претходних годину дана офарбао сам фигура, вероватно више него у претходних 12 година бављења воргејмингом.
На слици су елдарске, дарк елдарске и харлекинске летелице и возила која сам офарбао. Поред њих офарбао сам још: две армије за планетфол, три флоте за дропфлит командер, делове 4 армија за ворзон резурекшн, банду за фростгрејв, разне терене и гомиле рендом фигура и возила за друге системе (пар тенкова за болтекшн, фигуре за дедзон...) као и целу армију од око 4000 поена за 30К.

Део маханикума за 30К
Скорџи за дропфлит и рендом фигуре

Играње код куће


у суштини, није требало много да би се ово обезбедило. Три комада медијапана димензија 60/120цм, које се ставе на трпезаријски сто, пар метова за разлиците системе и нешто терена - игра може да почне :)
Ово ми је омогућило да чешће играм игре с минијатурама са мојим сином, као и да може д ами дође неко на по коју партију (за сада Стеф и његова ћерка на Фростгрејв).
Планетфол

Аркејн лиџн

Дер шпил

До овг је дошло готово случајно. у неком разговору с Риком, сазнао сам да је Ранко заинтересован за одлаѕак у Есен, те смо у задњем тренутку (почетком септембра) резервисали хотел, те се средином октобра начли у Есену. Сајам је заиста велик, те заслужује посебан пост. :)
Толико гикова да једва стане у метро :)



Нема коментара:

Постави коментар

Пратиоци

Претражи овај блог